Connect with us

SEMASA

Siswazah ‘Berselfie’ tunaikan impian mak ayah di Pusara setelah KONVO undang S3BAK

Published

on

Siswazah ‘Berselfie’ tunaikan impian mak ayah di Pusara setelah KONVO undang S3BAK

Perpis4han yang paIing meny4kitkan adalah apabila kita tidak dapat melihat sos0k tubuhnya lagi di atas muka bumi ini. Lebih terkesan lagi apabila sos0k itu adalah ibu bapa kita yang selama ini menjaga dan mer4wat kita dari kecil sehinggalah boleh berlari mengejar impiannya.

Sayu k0nvokesyen tanpa mak ayah

Berdepan detik perpis4han itu, seorang gadis yang telah kehiI4ngan ibu serta ayahnya dalam tahun yang sama berjaya menamatkan pengajiannya dan berpeluang untuk naik ke pentas bagi menerima anugerah. Namun, sayu rasa di hati apabila kedua-dua insan paling istimewa dalam hidupnya tiada pada hari itu, hanya kata-kata semangat yang pernah dititipkan menjadi peneman buatnya.

Walaubagaimanapun, dia tldak melep4skan peluang untuk meraikan ‘m0ment’ bermakna itu bersama mereka. Jadi, dia berkesemp4tan menziarah kubvr arw4h ibu serta ayahnya dengan memakai jubah k0nvo sambil membawa bunga dan sijil yang diterima.

“Part selfie tu sedlh”

Menjengah ke ruangan k0men, rata-ratanya seb4k mengenangkan nasib yang menimp4 gadis itu. Namun, dalam waktu sama dia juga dihujani ucapan tahniah di atas kejayaannya.

Sumber Dan Rujukan : Media 96times / mymediamaya via https://jatimedia.com / majalah-harian.com

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending