Connect with us

SEMASA

Rupanya Meow Tu Perhati Jer Di Luar Akuarium Tu,Kenape Ikan Tu Berkumpul Kat Hujung Akuarium Kata Tuan Punya Ikan

Published

on

Rupanya Meow Tu Perhati Jer Di Luar Akuarium Tu,Kenape Ikan Tu Berkumpul Kat Hujung Akuarium Kata Tuan Punya Ikan

Bagi yang ada membela beberapa haiwan peliharaan di rumah, pastinya bukan mudah untuk menjaga mereka lagi-lagi untuk memastikan keselamatan mereka terjaga. Sama macam yang dikongsikan oleh pemilik kucing ini apabila kucingnya dilihat memerhatikan ikan di dalam akuarium baru-baru ini.

Apa yang menarik perhatian ialah kesemua ikan di dalam akuarium itu turut sama takut dengan ‘mvsuh’ yang sedang memerhatikan mereka ini. Malah rata-rata netizen turut berdek4h melihat gelagat kucing itu yang asyik menonton ikan tersebut.

Di dalam video yang dikongsikan ini, pemilik kucing itu memberitahu pada awalnya dia berasa hairan melihat kelakuan ikan-ikan di dalam akuarium itu. Turut dapat dilihat, kesemua ikan itu berkumpul di satu sudut akuarium dan langsung tidak bergerak.

Malah pemiliknya juga siap memberitahu dia kemudian meletakkan makanan di dalam akuarium itu namun tidak diendahkan oleh ikan-ikan itu. Rupa-rupanya di satu sudut yang lain, seekor kucing sedang sibuk memerhatikan ikan di dalam akuarium.

Lebih melucukan, kucing itu kelihatan begitu tertarik dengan ikan-ikan itu dan duduk memerhatikan mereka sambil duduk berhampiran akuarium itu. Namun mujur tiada apa-apa yang berlaku dan kesemua ikan itu selamat di dalam akuarium.

Di ruangan komen, gelagat nakal dari kucing ini turut sama menghiburkan netizen yang menonton. Ada juga yang berseloroh tentunya kesemua ikan itu berasa cuak dan takut apabila gelagat mereka diperhatikan dari jauh.

BOLEH TENGOK VIDEO KAT TIKTOK @millyleeya yer .

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Majalah Sinar Ya. Terima Kasih

PERHATIAN: Pihak MajalahSinar tidak  bertanggungjawab ke atas komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Terima Kasih

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending